Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gosiaczekkk | użytkownik

imię i nazwiskoGosia adresTrzebinia zarejestrowany07.12.2007 @20:25:31 ostatnio na stronie31.07.2015 @15:10:47

"może powinniśmy przestać myśleć o przeszłości i przyszłości,
przecież wiemy, że życie można spotkać tylko w chwili obecnej...
...w chwili obecnej mamy wszystko czego nam potrzeba!"



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty166 komentarze2064 posty na forum13

komputer / sprzęt
nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~arsenic    08.01.2011 @15:34:46
Do Katowic aby?
_______
prattle, prattle...
~arsenic    08.01.2011 @13:00:06
Pani jedzie na TAPFS?
_______
prattle, prattle...
~krapex    05.01.2011 @01:45:21
Baaardzo ładnie tutaj
_______
Heaven for Everyone...
~Azraellus    27.12.2010 @17:38:55
Nawet nie wiesz jak miło Cię tu zobaczyć...
_______
W bezmiarze błędów, tkwi zaczyn doskonałości...
~wiktorfranko    13.08.2010 @02:54:20
Wnioskując po avatarze.. wszytsko Ci sie kojarzy z high hopes
~Cianandg    12.05.2010 @18:23:22
Nikoniaro :P
Profilowe <3
_______
aaaa!
Fuck the system ! m/
~halszka13    31.03.2010 @11:40:13
Z całego serca życzę Ci Świat pogodnych, spokojnych, wszystkimi barwami tęczy malowanych kraszanek, niech radość i szczęście pozostaną z Tobą, a wiosenne motyle niech tańcem cieszą Twoje oczy przez rok cały. Lany poniedziałek niech przyniesie deszcz wszelkiego bogactwa
_______
Przepraszam,ale rzadko tu bywam...pomoc dla braci mniejszych pochłania cały "wolny" czas!
~piter79    31.01.2010 @23:16:16
..............pozdrawiam..................myslalem.............ze juz.........ludzie nie pamietaja...................
_______
.........it is better to travel hopefully......than arrive......
~GrzegorzFranek    31.01.2010 @21:57:18
Dobrej nocki i czekam na kolejna pracę
~GrzegorzFranek    31.01.2010 @20:08:36
Pięknie namalowałaś, wrażenie murowane na mnie
~sli    31.01.2010 @18:21:57
swietnie było! jestem zadowolony koncert upamietniajacy the wall chyba lepszy był. Bardziej mi sie podobał. Wczoraj za to można było na żywo posłuchać muzyki z animals. tego sie nie spodziewałem Chyba mogli wczoraj lepiej zacząć, za to skończyli zajebiscie. pozdrawiam !
_______
Street Photography Blog - http://street-photography.pl
~brootal    26.01.2010 @16:17:14
dzięki pzdr
~tomek3618    24.01.2010 @18:54:06
dziękuję bardzo pozdrawiam
~dejzi9    24.01.2010 @16:35:09
pozdrawiam fankę PF dzięki
~mr010    23.01.2010 @22:59:05
dzieki za komentarz do wiewióra ;]
~mr010    23.01.2010 @21:37:26
fanka Floydów? :P
~GrzegorzFranek    22.01.2010 @21:14:33
dobrej nocki ja uciekam pod kołderkę bo jestem przemarznięty, 10 godzin na mrozie w pracy
~GrzegorzFranek    22.01.2010 @05:16:34
Pozdrawiam koło mnie najbliższy koncert 6 lutego w Grodkowie jakieś 30 km od Brzegu miłego piątku
~donwitto    21.01.2010 @19:55:07
zgadzam się w 100% pozdro
~donwitto    21.01.2010 @19:53:19
;D dziękuję za odwiedziny - fajny awatar - właśnie u mnie gra :D
~marta82    19.01.2010 @23:42:44
Dzięki
~halszka13    31.12.2009 @13:27:30
_______
Przepraszam,ale rzadko tu bywam...pomoc dla braci mniejszych pochłania cały "wolny" czas!
~halszka13    20.12.2009 @11:57:46
_______
Przepraszam,ale rzadko tu bywam...pomoc dla braci mniejszych pochłania cały "wolny" czas!
~kaprysnemysli    09.12.2009 @19:04:00
no niestety w mojej cyfrówce ciężko zrobić w ogóle jakąkolwiek GO także i tak dobrze wyszło ;ddd
~King    09.12.2009 @14:52:31
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt